Különleges hidrogén plugin hibrid hajtású a legújabb Honda CR-V
A villanymotoros Honda CR-V e:FCEV-ben hidrogéntartály és akkumulátor is található.
A villanymotoros Honda CR-V e:FCEV-ben hidrogéntartály és akkumulátor is található.
Hazai utakon, téli körülmények mellett fogtuk vallatóra a Honda első európai plugin hibrid modelljét és második elektromos autóját. Teszten a nehezen megjegyezhető nevű új CR-V e:PHEV és e:Ny1.
Kipróbáltuk, hogyan muzsikál a szürke hétköznapokban a HR-V és CR-V közé ékelődő teljesen új ZR-V, mely tulajdonképpen nem más, mint az aktuális Civic kicsit megemelt divatterepjáró testvérmodellje.
Immár hazánkban is rendelhető a Honda népszerű SUV-jának vadonatúj hatodik generációja.
Megérkezett a japán gyártó HR-V és CR-V közé pozicionált, mindenféle előzmény nélküli újdonsága, a megemelt Civicnek is betudható hibrid ZR-V, melyet a Barcelona környéki utakon volt szerencsénk alaposan kipróbálni.
A hibrid újdonság az ígéretek szerint hasonlóan gyorsul, mint a 3 literes V6-os SUV-ok.
A CR-V-re épülő új üzemanyagcellás modellbe hidrogént és áramot is lehet majd tölteni.
Megérkezett a japán gyártó nagyobb szabadidő-autójának hatodik generációja.
A Honda megoldotta, hogy legújabb modellje ne csak keveset fogyasszon, hanem emellett korrekt vezetési élménnyel is szolgáljon. Kipróbáltuk az elődjénél konzervatívabb külsejű vadonatúj Civicet.
A japán gyártó szabadidő-autója nem meglepő módon hatékony hibrid hajtáslánccal áll csatasorba.
A legkelendőbb autók között környezettudatos hibridek és benzinpusztító óriások egyaránt megtalálhatók.
A japán gyártó hamarosan teljesen kivezeti Európából a gázolajjal működő erőforrásokat.
A japán gyártó a megszokottól eltérő hibrid hajtáslánccal küldi harcba SUV modelljét. Az új CR-V képes teljesen csendben lopakodni és a benzint árammá alakítani, de zöld rendszámot nem kaphat.
A Honda eleve az okos reklámokat kedveli a zseniális poénok helyett és ennek most is remek példáját adták.
Az amerikai Evantsonban rögzítette egy kamera, amint a gázüzemű Honda CRV-ben felrobbant a gáztartály. Az autót vezető nő súlyos égési sérüléseket szenvedett.
Tető nélküli SUV-k. Most még majdnem mindenki nevet, de lehet, inkább gyorsan meg kellene csinálni.
Véletlenül a gázra lépett a Honda CR-V sofőrje, végül egy tetőről kellett leszedni.
Úgy tartja a mondás, hogy „minden kezdet nehéz”, és ezt egy amerikai tinédzser mindenképpen tanúsíthatja: az első autóvezetői lecke olyannyira balul sült el számára, hogy a tanulókocsi, egy Honda CR-V a tetejére borulva állt meg…
Megcsinálták a japán márkánál a trendeknek legjobban megfelelő városi terepest. Az ilyen járművekbe ma már nem kell nagy motor és összkerékhajtás, inkább keveset fogyasszanak, és férjenek be a kedvező céges adósávba is.
A japán Honda ingyenes javításra visszahív 489 ezer CR-V típusú városi terepjárót, közülük 220 ezret Európában.